- - - - - - - -
ΠΙΝΑΚΑΙ ΣΜΑΡΑΓΔΙΝΟΙ
ΘΩΘ ΑΤΛΑΝΤΕΙΟΥ
ΘΩΘ ΑΤΛΑΝΤΕΙΟΥ
Εισαγωγικά κείμενα
A. S. Raleigh
Ο Dr. A. S. Raleigh υπήρξε η ηγετική φυσιογνωμία της Ερμητικής Αδελφότητας, μίας οργάνωσης των αρχών του αιώνα μας, που ανέπτυξε δραστηριότητα στις US.
Συνέγραψε σειρές μαθημάτων εσωτερικής φιλοσοφίας προς χρήση των μαθητών του, οι οποίες αργότερα δημοσιεύθηκαν και έτσι δημιουργήθηκε μία σειρά βιβλίων σχετικών με τον Ερμητισμό.
[(Σημείωση: οι χρονολογίες και ορισμένες απο τις πληροφορίες που πρατίθενται, αποτελούν συμπεράσματα του συγγραφέα.)]
Συνέγραψε σειρές μαθημάτων εσωτερικής φιλοσοφίας προς χρήση των μαθητών του, οι οποίες αργότερα δημοσιεύθηκαν και έτσι δημιουργήθηκε μία σειρά βιβλίων σχετικών με τον Ερμητισμό.
[(Σημείωση: οι χρονολογίες και ορισμένες απο τις πληροφορίες που πρατίθενται, αποτελούν συμπεράσματα του συγγραφέα.)]
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Η ιστορία των πινάκων που μεταφράζονται στις επόμενες σελίδες είναι παράξενη και πέραν της πίστης των μοντέρνων επιστημόνων. Η αρχαιότητά τους είναι καταπληκτική, πηγαίνοντας πίσω κάπου 36.000 έτη π.Χ. Συγγραφεύς τους είναι ο Θωθ, ένας Ατλάντειος Ιερεύς - Βασιλεύς, που ίδρυσε μία αποικία στην αρχαία Αίγυπτο μετά απο την καταβύθιση της μητρο-χώρας του.
Αυτός ήταν εκείνος ο οποίος οικοδόμησε την Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας, λανθασμένα αποδιδόμενη στον Χέοπα. Σε εκείνη ενσωμάτωσε την γνώση του της αρχαίας σοφίας και επιπλέον έκρυψε με ασφάλεια αρχεία και όργανα της αρχαίας Ατλαντίδος.
Για περίπου 16.000 χρόνια κυβέρνησε την αρχαία φυλή της Αιγύπτου, δηλαδή περίπου απο το 50.000 έως το 36.000 π.Χ. Εκείνη την εποχή η αρχαία βάρβαρη φυλή μέσα στην οποία εκείνος και οι πιστοί του είχαν εγκατασταθεί, ανέπτυξε υψηλό πολιτισμό.
Ο Θωθ ήταν αθάνατος, δηλαδή είχε κατακτήσει τον θάνατο. Περνούσε σύμφωνα με την θέλησή του στην άλλη πλευρά, αλλά όχι βιώνοντας τον θάνατο. Εξ αιτίας της απέραντης σοφίας του, ανεδείχθη κυβερνήτης στις διάφορες αποικίες των Ατλαντείων, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων της Νοτίου και Κεντρικής Αμερικής.
Αυτός ήταν εκείνος ο οποίος οικοδόμησε την Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας, λανθασμένα αποδιδόμενη στον Χέοπα. Σε εκείνη ενσωμάτωσε την γνώση του της αρχαίας σοφίας και επιπλέον έκρυψε με ασφάλεια αρχεία και όργανα της αρχαίας Ατλαντίδος.
Για περίπου 16.000 χρόνια κυβέρνησε την αρχαία φυλή της Αιγύπτου, δηλαδή περίπου απο το 50.000 έως το 36.000 π.Χ. Εκείνη την εποχή η αρχαία βάρβαρη φυλή μέσα στην οποία εκείνος και οι πιστοί του είχαν εγκατασταθεί, ανέπτυξε υψηλό πολιτισμό.
Ο Θωθ ήταν αθάνατος, δηλαδή είχε κατακτήσει τον θάνατο. Περνούσε σύμφωνα με την θέλησή του στην άλλη πλευρά, αλλά όχι βιώνοντας τον θάνατο. Εξ αιτίας της απέραντης σοφίας του, ανεδείχθη κυβερνήτης στις διάφορες αποικίες των Ατλαντείων, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων της Νοτίου και Κεντρικής Αμερικής.
Όταν ήρθε ο καιρός να αφήσει την Αίγυπτο ανέγειρε την Μεγάλη Πυραμίδα πάνω απο την είσοδο των Μεγάλων Αιθουσών του Αμένθους. Τοποθέτησε εντός της τα αρχεία του και όρισε φρουρούς των μυστικών επιλέκτους ανθρώπους του λαού του.
Σε μεταγενέστερες εποχές οι απόγονοι αυτών των φρουρών έγιναν οι Ιερείς της Πυραμίδος, ενώ ο Θωθ θεοποιήθηκε απο όσους έζησαν στην εποχή του σκότους που ακολούθησε το πέρασμά του. Έγινε ο θεός της Σοφίας, ο Αρχειοθέτης. Συμφώνως προς τον θρύλο, οι Αίθουσες του Αμένθους έγιναν ο κάτω κόσμος, οι Αίθουσες των Θεών, όπου πήγαινε η ψυχή μετά τον θάνατο, προκειμένου να κριθεί.
Κατά τις κατοπινές εποχές το εγώ του Θωθ πέρασε στα σώματα των ανθρώπων σύμφωνα με τον τρόπο που περιέγραφαν οι Πινακίδες. Έτσι ενσαρκώθηκε τρεις φορές. Στην τελευταία ενσάρκωσή του έγινε γνωστός ως Ερμής, ο τρεις φορές γεννημένος.
Σε αυτή την ενσάρκωση, άφησε και τα κείμενα που είναι γνωστά στους συγχρόνους αποκρυφιστές ως Σμαράγδινοι Πίνακες, μία μεταγενέστερη αλλά μικρότερη έκθεση των αρχαίων μυστηρίων.
Σε μεταγενέστερες εποχές οι απόγονοι αυτών των φρουρών έγιναν οι Ιερείς της Πυραμίδος, ενώ ο Θωθ θεοποιήθηκε απο όσους έζησαν στην εποχή του σκότους που ακολούθησε το πέρασμά του. Έγινε ο θεός της Σοφίας, ο Αρχειοθέτης. Συμφώνως προς τον θρύλο, οι Αίθουσες του Αμένθους έγιναν ο κάτω κόσμος, οι Αίθουσες των Θεών, όπου πήγαινε η ψυχή μετά τον θάνατο, προκειμένου να κριθεί.
Κατά τις κατοπινές εποχές το εγώ του Θωθ πέρασε στα σώματα των ανθρώπων σύμφωνα με τον τρόπο που περιέγραφαν οι Πινακίδες. Έτσι ενσαρκώθηκε τρεις φορές. Στην τελευταία ενσάρκωσή του έγινε γνωστός ως Ερμής, ο τρεις φορές γεννημένος.
Σε αυτή την ενσάρκωση, άφησε και τα κείμενα που είναι γνωστά στους συγχρόνους αποκρυφιστές ως Σμαράγδινοι Πίνακες, μία μεταγενέστερη αλλά μικρότερη έκθεση των αρχαίων μυστηρίων.
Στο παρόν βιβλίο παρατίθεται η μετάφραση των δέκα απο τους δώδεκα Πίνακες που υπήρχαν στην Μεγάλη Πυραμίδα και φυλάσσονταν απο τους Ιερείς. Αυτές οι δέκα πινακίδες είναι διαιρεμένες σε δεκατρία μέρη για ευκολία.
Οι τελευταίες δύο είναι πολύ εκτενείς και ιδιαιτέρως σημαντικές. Γι' αυτό προς το παρόν, δεν ενδείκνυται η παρουσίασή τους στο ευρύ κοινό. Ωστόσο ακόμη και σε όσες παρατίθενται παρακάτω υπάρχουν μυστικά που θα αποδειχθούν ανεκτίμητα για τον σοβαρό μελετητή.
Θα πρέπει όμως να διαβαστούν όχι μία μα πολλές φορές γιατι μόνο έτσι θα αποκαλυφθεί το αληθές νόημά τους. Μία απλή ανάγνωση θα προσφέρει εκλάμψεις ομορφιάς, αλλά η εντατική μελέτη θα ανοίξει λεωφόρους σοφίας στον αναζητητή.
Όμως τώρα ας αναφέρουμε ορισμένες πληροφορίες αναφορικά με το πώς αυτά τα σπουδαία μυστικά αποκαλύφθηκαν στον σύγχρονο άνθρωπο μετά απο μεγάλη χρονική διάρκεια κατά την οποία είχαν κρατηθεί κρυμμένα.
Γύρω στο 1300 π.Χ., στην Αίγυπτο, οι αρχαίοι Κεμ βρίσκονταν σε αναταραχή και πολλές αντιπροσωπείες ιερέων στάλθηκαν σε άλλα μέρη του κόσμου. Μεταξύ αυτών ήταν και κάποιοι απο τους Ιερείς των Πυραμίδων που μετέφεραν μαζί τους τους Σμαράγδινους Πίνακες ως τάλισμαν με τα οποία μπορούσαν να εξασκήσουν εξουσία επί των λιγότερο ενεπτυγμένων ιερέων των φυλών που προέρχονταν απο άλλες αποικίες των Ατλαντείων. Σύμφωνα με τους πίνακες ο κάτοχός τους ήταν φορεύς της εξουσίας του Θωθ.
Οι τελευταίες δύο είναι πολύ εκτενείς και ιδιαιτέρως σημαντικές. Γι' αυτό προς το παρόν, δεν ενδείκνυται η παρουσίασή τους στο ευρύ κοινό. Ωστόσο ακόμη και σε όσες παρατίθενται παρακάτω υπάρχουν μυστικά που θα αποδειχθούν ανεκτίμητα για τον σοβαρό μελετητή.
Θα πρέπει όμως να διαβαστούν όχι μία μα πολλές φορές γιατι μόνο έτσι θα αποκαλυφθεί το αληθές νόημά τους. Μία απλή ανάγνωση θα προσφέρει εκλάμψεις ομορφιάς, αλλά η εντατική μελέτη θα ανοίξει λεωφόρους σοφίας στον αναζητητή.
Όμως τώρα ας αναφέρουμε ορισμένες πληροφορίες αναφορικά με το πώς αυτά τα σπουδαία μυστικά αποκαλύφθηκαν στον σύγχρονο άνθρωπο μετά απο μεγάλη χρονική διάρκεια κατά την οποία είχαν κρατηθεί κρυμμένα.
Γύρω στο 1300 π.Χ., στην Αίγυπτο, οι αρχαίοι Κεμ βρίσκονταν σε αναταραχή και πολλές αντιπροσωπείες ιερέων στάλθηκαν σε άλλα μέρη του κόσμου. Μεταξύ αυτών ήταν και κάποιοι απο τους Ιερείς των Πυραμίδων που μετέφεραν μαζί τους τους Σμαράγδινους Πίνακες ως τάλισμαν με τα οποία μπορούσαν να εξασκήσουν εξουσία επί των λιγότερο ενεπτυγμένων ιερέων των φυλών που προέρχονταν απο άλλες αποικίες των Ατλαντείων. Σύμφωνα με τους πίνακες ο κάτοχός τους ήταν φορεύς της εξουσίας του Θωθ.
Μία συγκεκριμένη ομάδα ιερέων που έφεραν τους Πίνακες, μετανάστευσαν στην Νότια Αμερική όπου βρήκαν μία ακμάζουσα φυλή, τους Μάγια, που ενθυμούνταν πολλά απο την Αρχαία Σοφία. Οι ιερείς εγκαταστάθηκαν μεταξύ τους. Κατά τον δέκατο αιώνα οι Μάγια είχαν εγκατασταθεί ολοκληρωτικά στο Γιουκατάν και οι Πίνακες είχαν τοποθετηθεί κάτω απο τον βωμό των μεγάλων ναών του Θεού Ηλίου. Έπειτα απο την κατάκτηση των Μάγια απο τους Ισπανούς οι πόλεις εγκαταλείφθηκαν και οι θησαυροί των ναών λησμονήθηκαν.
Θα πρέπει να εννοηθεί οτι η Μεγάλη Πυραμίς της Αιγύπτου υπήρξε, και εξακολουθεί να είναι, ένας ναός μύησης στα μυστήρια. Ο Ιησούς, ο Σολομών, ο Απολλώνιος και άλλοι, μυήθηκαν εκεί.
Ο συγγραφεύς, ο οποίος συνδέεται με την Μεγάλη Λευκή Στοά, που επίσης εργάζεται μέσω του Ιερατείου της Πυραμίδος, καθοδηγήθηκε να βρεί και να επιστρέψει στην Μεγάλη Πυραμίδα τους Αρχαίους Πίνακες. Αυτό κατέστη δυνατόν έπειτα απο περιπέτειες που δεν είναι αναγκαίο να περιγραφούν εδώ.
Πριν επιστραφούν, δόθηκε η άδεια να μεταφραστούν και να διατηρηθεί ένα αντίγραφο της σοφίας που είχε χαραχθεί επάνω τους. Αυτό έγινε το 1925 και μόνο τώρα δόθηκε η άδεια να εκδοθεί ένα μέρος τους.
Οπωσδήποτε πολλοί θα χλευάσουν, ωστόσο ο αληθής σπουδαστής θα διαβάσει και θα εννοήσει όσα κρύπτονται πίσω απο τις λέξεις και θα αποκτήσει σοφία. Εάν το φως βρίσκεται εντός σου, τότε το φως που είναι χαραγμένο σε αυτούς τους Πίνακες θα ανταποκριθεί.
Τώρα, μία συνοπτική εξωτερική περιγραφή των Πινάκων. Αποτελούνται απο δώδεκα σμαραγδένιους πίνακες. Είναι κατασκευασμένοι απο μία ουσία που δημιουργήθηκε απο αλχημική μετουσίωση. Είναι άφθαρτοι και ανθίστανται σε όλα τα στοιχεία και όλες τις ουσίες. Η ατομική και μοριακή δομή τους είναι σταθερή και δεν επιδέχεται καμμία μεταβολή. Έτσι παραβιάζουν τον υλικό νόμο του ιονισμού. Φέρουν χαραχθέντα γράμματα στην αρχαία γλώσσα της Ατλαντίδος, τα οποία ανταποκρίνονται σε συντονισμένα κύματα σκέψης και απελευθερώνουν την σχετική νοητική δόνηση στον νου του αναγνώστη.
Οι Πίνακες είναι δεμένοι μαζί με κρίκους απο ένα κράμα βαμμένο χρυσό που αναρτώνται απο μία ράβδο του ιδίου υλικού. Η σοφία που περιέχουν είναι το θεμέλιο των αρχαίων μυστηρίων. Θα εννοηθεί όμως μόνο απο εκείνον που αναγιγνώσκει με τα μάτια και τον νου ανοιχτά.
Ο συγγραφεύς, ο οποίος συνδέεται με την Μεγάλη Λευκή Στοά, που επίσης εργάζεται μέσω του Ιερατείου της Πυραμίδος, καθοδηγήθηκε να βρεί και να επιστρέψει στην Μεγάλη Πυραμίδα τους Αρχαίους Πίνακες. Αυτό κατέστη δυνατόν έπειτα απο περιπέτειες που δεν είναι αναγκαίο να περιγραφούν εδώ.
Πριν επιστραφούν, δόθηκε η άδεια να μεταφραστούν και να διατηρηθεί ένα αντίγραφο της σοφίας που είχε χαραχθεί επάνω τους. Αυτό έγινε το 1925 και μόνο τώρα δόθηκε η άδεια να εκδοθεί ένα μέρος τους.
Οπωσδήποτε πολλοί θα χλευάσουν, ωστόσο ο αληθής σπουδαστής θα διαβάσει και θα εννοήσει όσα κρύπτονται πίσω απο τις λέξεις και θα αποκτήσει σοφία. Εάν το φως βρίσκεται εντός σου, τότε το φως που είναι χαραγμένο σε αυτούς τους Πίνακες θα ανταποκριθεί.
Τώρα, μία συνοπτική εξωτερική περιγραφή των Πινάκων. Αποτελούνται απο δώδεκα σμαραγδένιους πίνακες. Είναι κατασκευασμένοι απο μία ουσία που δημιουργήθηκε απο αλχημική μετουσίωση. Είναι άφθαρτοι και ανθίστανται σε όλα τα στοιχεία και όλες τις ουσίες. Η ατομική και μοριακή δομή τους είναι σταθερή και δεν επιδέχεται καμμία μεταβολή. Έτσι παραβιάζουν τον υλικό νόμο του ιονισμού. Φέρουν χαραχθέντα γράμματα στην αρχαία γλώσσα της Ατλαντίδος, τα οποία ανταποκρίνονται σε συντονισμένα κύματα σκέψης και απελευθερώνουν την σχετική νοητική δόνηση στον νου του αναγνώστη.
Οι Πίνακες είναι δεμένοι μαζί με κρίκους απο ένα κράμα βαμμένο χρυσό που αναρτώνται απο μία ράβδο του ιδίου υλικού. Η σοφία που περιέχουν είναι το θεμέλιο των αρχαίων μυστηρίων. Θα εννοηθεί όμως μόνο απο εκείνον που αναγιγνώσκει με τα μάτια και τον νου ανοιχτά.
Διαβάστε, πιστέψτε ή όχι, όμως διαβάστε. Και η δόνηση που υπάρχει σε αυτά τα κείμενα θα αφυπνίσει μία ανταπόκριση εντός της ψυχής σας.
[(A. S. Raleigh)]
Ερμηνεία των Σμαράγδινων Πινάκων
Εισαγωγή
Στις επόμενες σελίδες θα αποκαλύψω μερικά απο τα μυστήρια, που έως τώρα έχουν αγγιχτεί μόνον επιφανειακά είτε απο εμένα είτε απο άλλους διδασκάλους ή σπουδαστές της αλήθειας.
Η έρευνα του ανθρώπου για την κατανόηση των νόμων που ρυθμίζουν την ζωή του είναι διαρκής. Ωστόσο, πίσω απο το πέπλο που καλύπτει τα ανώτερα πεδία απο την φυσική όραση του ανθρώπου, πάντοτε υπάρχει η αλήθεια έτοιμη να αφομοιωθεί απο εκείνους που κατά την έρευνά τους διευρύνουν το όραμά τους στρεφόμενοι στον εσωτερικό τους κόσμο και όχι στον εξωτερικό.
Στην σιωπή των υλικών αισθήσεων βρίσκεται το κλειδί για την αποκάλυψη της σοφίας. "Εκείνος που μιλά δεν γνωρίζει. Εκείνος που γνωρίζει δεν μιλά". Η ύψιστη γνώση είναι άρρηκτη, γιατι υπάρχει σαν οντότητα σε πεδία που υπερβαίνουν κάθε λέξη ή σύμβολο.
Όλα τα σύμβολα, ουδέν έτερον είναι απο κλειδιά για πόρτες που οδηγούν σε αλήθειες, και πολλές φορές η πόρτα δεν ανοίγει επειδή το κλειδί μοιάζει να είναι τόσο μεγάλο, ώστε τα πράγματα που είναι παραπέρα δεν είναι ορατά. Εάν εννοήσουμε οτι όλα τα κλειδιά, ολα τα υλικά σύμβολα είναι εκδηλώσεις του μεγάλου νόμου και της αλήθειας, θα αρχίσουμε να διαμορφώνουμε το όραμα που θα μας επιτρέψει να διαπεράσουμε το πέπλο.
Όλα τα πράγματα σε όλα τα σύμπαντα κινούνται σύμφωνα με τον νόμο και ο νόμος που ρυθμίζει την κίνηση των πλανητών δεν είναι περισσότερο αμετάβλητος απο τον νόμο που ρυθμίζει τις υλικές εκφράσεις του ανθρώπου.
Ένας απο τους σπουδαιότερους Κοσμικούς Νόμους είναι αυτός που είναι υπεύθυνος για την μορφοποίηση του ανθρώπου ως υλικού όντος. Ο μεγάλος σκοπός των μυστηριακών σχολών όλων των εποχών ήταν να αποκαλύψουν τις λειτουργίες του νόμου που συνδέει τον υλικό με τον πνευματικό άνθρωπο. Ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στον υλικό και τον πνευματικό άνθρωπο είναι ο διανοητικός άνθρωπος, γιατι ο νους έχει τόσο υλικές όσο και μη υλικές ποιότητες. Όποιος φιλοδοξεί να αποκτήσει την ανώτερη γνώση οφείλει να αναπτύξει την διανοητική πλευρά της φύσης του, ούτως ώστε να ισχυροποιήσει την θέλησή του για να μπορεί να συγκεντρώνει όλες τις δυνάμεις της ύπαρξής του πάνω και μέσα στο πεδίο που επιθυμεί.
Η μεγάλη έρευνα για το φως, την ζωή και την αγάπη, απλώς αρχίζει στο υλικό πεδίο και προχωρά στον τελικό σκοπό της που είναι η πλήρης ενότητα με την παγκόσμια συνείδηση. Το πρώτο βήμα είναι η θεμελίωση μέσα στην ύλη. Μετά έρχεται ο ανώτερος σκοπός της πνευματικής επίτευξης.
Στις επόμενες σελίδες θα παραθέσω μία ερμηνεία των ΣΜΑΡΑΓΔΙΝΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ, και το μυστικό, κρυμμένο και εσώτερο νόημά τους. Οι λόγοι του Θωθ εμπεριέχουν πολλά νοήματα που δεν αποκαλύπτονται με την πρώτη. Όταν το φως της γνώσης φωτίσει τους Πίνακες, πολλά νέα πεδία σκέψης θα ανοιχτούν. "Ανάγνωσε και έσο σοφός", αλλά μόνο εάν το φως της συνείδησής σου αφυπνίσει την εσωτέρα εννόηση, που είναι μία έμφυτη ποιότητα της ψυχής.
[(A. S. Raleigh)]
[(Στην παρούσα διαδικτυακή έκδοση,
η Ερμηνεία κάθε Πίνακα απο τον Raleich,
βρίσκεται κάτω απο κάθε Πίνακα
ως "Σχολιασμός.")]
ως "Σχολιασμός.")]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε, ρωτήστε, προτείνετε: