Ταξιάρχης Τσιόγκας:

ΔιΌραση και ΧωροΧρονος

Εγγραφή απο την αφή των δακτύλων
των χεριών μας σε αντικείμενα

Όταν πιάνουμε ένα αντικείμενο με τα χέρια μας, εκτός απο τα δακτυλικά αποτυπώματα, μένει και η ακτινοβολία που εκπέμπουν τα δάκτυλά μας.

Η ακτινοβολία που εκπέμπουν είναι πολλών ειδών. Είναι: κυματισμοί βιοενέργειας, ηλεκτρισμού, προσωπικότητας, κυματισμοί του ψυχικού του ατόμου, πόνου, λύπης, χαράς, επιθυμίας, συμπάθειας, σκέψεων καλών ή κακών... Όλες αυτές διοχετεύονται στο αντικείμενο εγγράφονται και σφραγίζονται απο τον χρόνο.

Οι κυματισμοί ακτινοβολιών του σώματος, που διοχετεύονται απο τα δάκτυλά μας στο αντικείμενο που πιάσαμε, παραμένουν πάντα, έστω και αν φθαρεί και μείνει ελάχιστο σε πάχος. Μόνο όταν κονιορτοποιηθεί ολόκληρο και διασκορπιστεί εξασθενίζουν, αλλά δεν χάνονται.

Την στιγμή που το πιάνει το άτομο, κάθε τι που εκπέμπει εγγράφεται, ακόμη και η ασθένειά του, η ψυχική κατάστασή του, ενώ συγχρόνως σφραγίζονται απο τον χρόνο. Εάν πιάσει κι άλλο άτομο μετά απο μας πάλι [(το ίδιο αντικείμενο)] θα εμποτιστεί με την καινούργια ακτινοβολία, χωρίς ν' αλλοιώσει την προηγούμενη την οποία πάλι σφραγίζει ο χρόνος.

Έτσι όταν ένα ευαίσθητο άτομο (ψυχομέτρης) πιάσει στα χέρια του το αντικείμενο -δαχτυλίδι, ρολόι, που ανήκει σε δυό διαφορετικά άτομα κατά περιόδους- θα περιγράψει την προσωπικότητα του πρώτου και του δεύτερου και γενικά την ιστορία και των δύο ατόμων.

Τούτο γιατί; Η ακτινοβολία κάθε ατόμου αποτελεί την προσωπικότητα του καθενός μας. Ποτέ δύο άτομα δεν έχουν την ίδια προσωπικότητα. Κάθε εμποτισμός του αντικειμένου με την ακτινοβολία του ατόμου σφραγίζεται με το χρόνο και δεν επιδέχεται καμία αλλαγή. Είναι αμετάβλητος παντοτινός.

Εγγραφή γεγονότος
στον χρόνο και χώρο

Σ' αυτό το κεφάλαιο θα προσπαθήσω να περιγράψω την εγγραφή των γεγονότων απο τον χρόνο μέσα στο χώρο του σύμπαντος. «Χώρος και Χρόνος συνυπάρχουν». 

Ας πούμε οτι είμαστε τρία άτομα και βάζουμε μία βόμβα να εκραγεί σε ορισμένο χρόνο και χώρο.

Όλοι μας έχουμε χρονόμετρα τα οποία συγχρονίζουμε. Ο ένας απο εμάς πηγαίνει και κάθεται 10 χιλιόμετρα μακριά απο το σημείο της βόμβας. Ο δεύτερος πηγαίνει 20 χιλιόμετρα μακριά απο το σημείο της βόμβας. Εγώ κάθομαι κοντά στο σημείο της βόμβας. Στις 8:00 η ώρα ακριβώς η βόμβα σκάει και ακούω τον βρόντο της έκρηξης. Είναι 8:00 ακριβώς. Μετά απο δύο ώρες ανταμώνουμε όλοι μαζί. Ρωτώ τον πρώτο που ήταν 10 χιλιόμετρα μακριά τι ώρα άκουσε τον ήχο της έκρηξης και μου απαντά 8:30''. Ρωτώ τον δεύτερο που ήταν 20 χιλιόμετρα και μου απαντά 8:01'. 

Αυτό φανερώνει οτι ο ήχος της έκρηξης ή καλύτερα ο κραδασμός του ήχου ταξιδεύει. Φεύγοντας απο εμένα πηγαίνει διαδοχικά στ' άλλα δύο άτομα. Εάν τώρα αντικαταστήσω εγώ τα δύο άτομα και ακούγοντας το βρόντο της έκρηξης τρέξω και πάω στην θέση του άλλου (10 χλμ) θα ξανακούσω τον βρόντο της έκρηξης. Και αν ξανατρέξω και πάω στο σημείο του τρίτου ατόμου θα ξανακούσω το βρόντο της έκρηξης. Δηλαδή τι γίνεται;

Τρέχουμε με ταχύτητα μεγαλύτερη του ήχου (ταχύτητα ήχου 340 μέτρα/δευτερόλεπτο) μέσα στο χώρο, να προλάβουμε τον χρόνο που φέρει μαζί του τον ήχο της έκρηξης που έχει γίνει πριν απο ορισμένο χρόνο. Δηλαδή γυρίζουμε στον χρόνο πίσω να ξανακούσουμε την βροντή της βόμβας.

Εδώ όμως, δεν βλέπουμε την έκρηξη της βόμβας, αλλά ακούμε μόνον τον ήχο της έκρηξης. Με την έκρηξη έγιναν και άλλα φαινόμενα.

Η εικόνα της σχάσης που παρήγαγε φως (λάμψη) σημαίνει εικόνα. Μπορεί να έχει γίνει και κάποιος θάνατος. Και έχουμε την εικόνα του θανάτου και άλλες εικόνες που έχουν γίνει γύρω της. Όλες αυτές οι εικόνες που έγιναν ταξιδεύουν με τον χρόνο μέσα στο χώρο.

Φεύγοντας απο εμάς με την ταχύτητα του φωτός (300.000 χλμ/δευτερόλεπτο) και άλλες ταχύτητες εικόνων του ενεργειακού χωρο-χρόνου. Εάν και εδω κατορθώσουμε να ταξιδεύσουμε με ταχύτητα μεγαλύτερη απο το φως, θα γυρίσουμε στον χρόνο πίσω και θα βλέπουμε εικόνες γεγονότων που συνέβησαν στο παρελθόν της έκρηξης της βόμβας, τον Αθανάσιο Διάκο να πολεμά στην Αλαμάνα, τον Τρωικό πόλεμο, την μάχη των Θερμοπυλών και άλλα πολλά περασμένα γεγονότα.

Πηγαίνοντας για μιά στιγμή σε κάποιο μακρινό αστέρι του σύμπαντος θα βλέπαμε γεγονότα τα οποία συνέβησαν στην γη πριν απο πολλά χρόνια. Ακόμη και την γέννηση της γης.

Αυτή, όμως, την εγγραφή των γεγονότων απο τον χρόνο στον χώρο με την ταχύτητα των εικόνων του φωτός μπορούμε να την προλάβουμε; Ναι, με την ταχύτητα του πνεύματος.

Τις εικόνες γεγονότος που έγινε στο παρελθόν πάνω στην γη, μπορούμε να τις δούμε χωρίς να τρέξουμε να προλάβουμε τον χρόνο με την μαγνητοσκόπηση των εικόνων. Ευρισκόμενοι στον τόπο γέννησής τους, με τον ερχομό του χρόνου εγγραφής του γεγονότος, βλέπουμε όλες τις εικόνες όπως έγιναν στον τόπο.

Τούτο γίνεται γιατι ο χρόνος με τις μαγνητοσκοπήσεις του στις διαστάσεις του, λόγω της κυκλικής περιφοράς γύρω απο την γή, επανέρχεται απο τον τόπο γέννησής τους.

Κίνηση εικόνων γεγονότος

Ο χρόνος που εγγράφει στον χώρο τις εικόνες του γεγονότος στην τρίτη διάσταση τις μαγνητοσκοπεί συγχρόνως σε τρεις διαστάσεις του και τις φέρει μαζί του κινούμενος μέσα στο χώρο του ηλιακού μας συστήματος και στο χώρο του σύμπαντος.

Μαγνητοσκοπεί τις εικόνες του γεγονότος:

- Στην τέταρτη διάσταση του χρόνου που είναι ο παλλόμενος χρόνος, ο οποίος πάλλεται πάνω απο τον χώρο τέλεσης του γεγονότος.
- Στον κινούμενο χρόνο της πέμπτης διάστασης, ο οποίος κινείται με την μαγνητοσκόπηση των εικόνων γύρω απο την γη με αντίθετη περιφορά απο την περιστροφή της γης. Ο κινούμενος αυτός χρόνος της πέμπτης διάστασης επαναφέρει τις μαγνητοσκοπημένες εικόνες του γεγονότος στην τοποθεσία γένεσής τους κάθε 24 ώρες ή σε κάθε πλήρη περιστροφή της γης.
- Στον κινούμενο χρόνο της έκτης διάστασης, που κινείται με τις μαγνητοσκοπημένες εικόνες του γεγονότος κάθετα προς την κίνηση περιστροφής της γης. Αυτός επαναφέρει τις μαγνητοσκοπημένες εικόνες στον τόπο γένεσής τους κάθε 24 ώρες.
- Στον κινούμενο χρόνο της έβδομης διάστασης, που κινείται με τις εικόνες του γύρω απο τον ήλιο. Επαναφέρει τις εικόνες του γεγονότος στον τόπο γένεσής τους μετά ένα χρόνο [(έτος)].

Απο την έβδομη διάσταση του χρόνου, που κινείται με τις εικόνες του γεγονότος γύρω απο τον ήλιο ανατυπώνονται στην 7η διάσταση του χρόνου [(Γαίας)] και συνεχίζουν να κινούνται έξω απο το ηλιακό μας σύστημα με συνεχείς αποτυπώσεις [(ανατυπώσεις)] στις διαστάσεις του χωρο-χρόνου σε όλο το σύμπαν. Η κίνησή τους γίνεται πάντα σε κυκλική τροχιά.

Οι μαγνητοσκοπημένες εικόνες στην πέμπτη διάσταση, που κινούνται αντίθετα και παράλληλα με την περιστροφική κίνηση της γης, δεν ανατυπώνονται, δεν ταξιδεύουν στον έξω κόσμο της ατμόσφαιρας της γης χώρο αλλά περιφέρονται γύρω απο την γη διερχόμενες απο τον χώρο γένεσής τους και τον χώρο εγγραφής τους στον παλλόμενο χρόνο.

Οι μαγνητοσκοπημένες εικόνες στην διάσταση αυτή, την πέμπτη, θα διέρχονται απο τον τόπο γένεσής τους εφ' όσον δεν έχει γίνει αλλαγή των πόλων του άξονα περιστροφής της γης [(οπότε έχουμε μετακίνηση αναλόγως των μοιρών αλλαγής)].

Οι μαγνητοσκοπημένες εικόνες στην έκτη διάσταση του χρόνου, που κινούνται κάθετα προς την περιστροφική κίνηση της γης, σε ορισμένο ύψος (1.800 μέτρα) ανατυπώνονται στην έβδομη διάσταση του χρόνου και συνεχίζουν να ταξιδεύουν περιφερόμενες γύρω απο τον ήλιο, ενώ οι μαγνητοσκοπημένες εικόνες στην έκτη διάσταση συνεχίζουν να περιφέρονται γύρω απο το ημισφαίριο της γης. 

Οι εικόνες εγγεγραμμένες στην έκτη διάσταση του χρόνου κινούμενες, διέρχονται απο το χώρο εγγραφής του παλλόμενου χρόνου και του χώρου γένεσής τους κάθε 24 ώρες περίπου.

Θα πάψουν να διέρχονται απο τον χώρο γένεσής τους μετά την αλλαγή των πόλων του άξονα περιστροφής της γης.

Οι μαγνητοσκοπημένες εικόνες στην 7η διάσταση του χρόνου, που κινούνται γύρω απο τον ήλιο, επανέρχονται στον χώρο γένεσής τους κάθε έτος και εφ' όσον δεν έχουμε αλλαγή των πόλων του άξονα περιστροφής της γης.

Απο τον τόπο γένεσης των εικόνων γεγονότος θα διέρχονται και θα συμπίπτουν οι μαγνητοσκοπημένες εικόνες εγγραφής του χώρου κάθε 24 ώρες με μικρή διαφορά χρόνου τέσσερις εγγραφές του χρόνου.

Μετά την παρέλευση ενός έτους πέντε εγγραφές μαζί με την μαγνητοσκόπηση της έβδομης διάστασης του χρόνου.

Οι εικόνες εγγραφής του τόπου με τις εικόνες εγγραφής του παλλόμενου χρόνου συμπίπτουν με ακρίβεια χρόνου και ενισχύουν σε μεγάλο βαθμό τις εικόνες.

Οι εικόνες του κινούμενου χρόνου της πέμπτης διάστασης, που περιφέρονται γύρω απο την γη, επανέρχονται στον χώρο γένεσής τους με μικρή διαφορά χρόνου λόγω της περιφοράς τους γύρω απο την γη με διαφορετική ταχύτητα.

Οι εικόνες της έκτης διάστασης επανέρχονται απο τον τόπο γένεσής τους μετά τον επανερχομό των εικόνων της πέμπτης διάστασης και με μικρή διαφορά χρόνου. Έτσι μπορούμε να δούμε τις εικόνες ενός γεγονότος στις τρεις διαστάσεις με μικρή διαφορά χρόνου.

Ο επανερχομός των εικόνων της έβδομης διάστασης, που κινούνται γύρω απο τον ήλιο, που γίνεται μετά απο ένα χρόνο, συμπίπτουν με την μαγνητοσκόπηση της έκτης διάστασης του χρόνου.

Για τον λόγο αυτό όταν βρεθούμε στον τόπο που έγινε ένα γεγονός τον ίδιο χρόνο θα δούμε με τον επανερχομό όλων αυτών των μαγνητοσκοπήσεων όλες τις εικόνες του γεγονότος σε τρεις διαδοχικές περιόδους.

Εγγραφή γεγονότων 
στον παλλόμενο χρόνο

Μέχρι τώρα αναφέραμε για την εγγραφή των γεγονότων στο χώρο που έγιναν αυτά και την εγγραφή στον ενεργειακό τρεχούμενο χρόνο. Στο κεφάλαιο αυτό θα αναφερθώ στην εγγραφή των γεγονότων στον παλλόμενο ενεργειακό χρόνο.

Μέσα στον ενεργειακό χωρο-χρόνο έχουμε και τον παλλόμενο χρόνο που παραμένει αμετακίνητος απο την θέση του. Βρίσκεται και πάλλεται στην ίδια θέση.

Έτσι γύρω απο την επιφάνεια της γης και σε κάθε τοποθεσία της υπάρχει ο αμετακίνητος παλλόμενος ενεργειακός χρόνος. Όπως ο ενεργειακός κινούμενος χρόνος εγγράφει κάθε γεγονός στην ταινία του, έτσι και ο παλλόμενος ενεργειακός χρόνος εγγράφει κάθε γεγονός της τοποθεσίας πάνω στην οποία πάλλεται. Την εγγραφή των γεγονότων απο τον παλλόμενο ενεργειακό χρόνο την παίρνουμε χωρίς να τρέξουμε στον χώρο. Η μία εγγραφή είναι πάνω στον χώρο στον οποίο έγιναν τα γεγονότα και η δεύτερη εγγραφή είναι στον παλλόμενο ενεργειακό χρόνο, που εφάπτεται πάνω στην τοποθεσία [(θέση/χώρο)] της εγγραφής του γεγονότος.

Η εγγραφή του χώρου κινείται σε σχέση με τον παλλόμενο ενεργειακό χρόνο λόγω της περιστροφής της γης. Επομένως ταύτιση των δύο εγγραφών έχουμε κάθε 24 ώρες. Με την ταύτιση των εγγραφών γίνεται ενίσχυση των ήχων και των εικόνων γεγονότος στην τοποθεσία αυτή.

Οι ενισχυμένες εικόνες και οι ενισχυμένοι ήχοι μπορεί να φθάνουν στα όρια που τ' αυτιά μας να ακούνε τους ήχους του γεγονότος και τα μάτια μας να βλέπουν τις εικόνες, μόνον όμως όταν υπάρχουν οι κατάλληλες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.

Αυτός είναι και ο λόγος της εμφάνισης φαντασμάτων σε κάποια τοποθεσία. 

Οι ισχυρές εγγραφές (ισχυροί κρότοι, κραυγές, βίαιοι θάνατοι, πόνοι και επιθυμίες ανεκπλήρωτες) [(οι τοκετοί, οι Αιθερικές παρεμβάσεις, συν οι μεγάλες βλακείες και αποφάσεις που στοιχίζουν σε πολλούς καθώς και ο αυνανισμός, το σεξ και ο Έρωτας)] καταγράφονται με μεγάλη ισχύ στην ταινία του χρόνου.  

Όταν διέλθουμε απο τον χώρο την χρονική διάρκεια του 24ώρου που έγινε το συμβάν, δηλαδή την στιγμή της ταύτισης των εγγραφών, βλέπουμε την εικόνα του θανατωθέντος ανθρώπου ή ακούμε τις φωνές του. Οι εικόνες του θανάτου, οι φωνές του, οι ισχυρές και μη ισχυρές, μπορούν να γίνουν αντιληπτές σε οποιονδήποτε χρόνο του 24ώρου και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες απο ραδιαισθητικό, όταν βρεθεί στον χώρο αυτόν.

Εάν βέβαια βρεθεί κατά την ώρα που γίνεται η ταύτιση των δύο εγγραφών (χώρου και παλλόμενου χρόνου), τότε μπορεί να δει τις εικόνες του γεγονότος με μεγάλη λεπτομέρεια. Επίσης να συλλάβει ήχους, αλαλαγμούς, κλάματα, αναστεναγμούς.

Ακόμη και τα λόγια που ειπώθηκαν όταν έγινε το συμβάν.

Ο επανερχομός, λοιπόν, του παλλόμενου χρόνου με την εγγραφή του στην ίδια τοποθεσία (της εγγραφής του) είναι η αιτία της εμφάνισης σε ορισμένη ώρα του 24ώρου των φαντασμάτων.

Οι εικόνες μίας μάχης, η δολοφονία ενός ανθρώπου, το άκουσμα των αλαλαγμών, η κλαγγή των όπλων, τα βογκητά των τραυματισμένων πολεμιστών, το άκουσμα της φωνής ανθρώπου να ζητά βοήθεια την ώρα που τον θανατώνουν... 

Εγγραφή γεγονότων
στον κινούμενο χρόνο

Οι ήχοι που παράγονται σε έκταση γης (φωνές, βογκητά πόνου, κλπ) μαγνητοφωνούνται συγχρόνως με την μαγνητοσκόπηση των εικόνων στην γη και στις διαστάσεις του κινούμενου χρόνου.

Τους μαγνητοφωνημένους αυτούς ήχους δεν μπορούμε να τους ακούσουμε εάν δεν επιστρέψουν και συμπέσουν στον χώρο παραγωγής τους και οι μαγνητοφωνήσεις του χρόνου. Τότε μόνον μπορούμε να ακούσουμε τους ήχους.

Ο χώρος μέσα στον οποίο ακούμε τους ήχους αυτούς είναι σε απόσταση κύκλου ακτίνας 49 μέτρων.

Οι ήχοι στο κέντρο του χώρου γένεσής τους μέχρι και 7 μέτρα ακτίνα είναι διπλάσιας έντασης απο τους έξω των 7 μέτρων ήχους.

Τούτο συμβαίνει γιατι μέχρι την ακτίνα 7 μέτρων έχουμε και τις μαγνητοφωνήσεις του χώρου και του παλλόμενου χρόνου.

Η διάρκεια διέλευσης των μαγνητοσκοπημένων εικόνων του επανερχομένου κινούμενου χρόνου απο τον τόπο της μαγνητοσκόπησής τους, είναι ανάλογος με την διάρκεια μαγνητοσκόπησης των εικόνων του γεγονότος.

πχ εάν μιά μάχη διαρκούσε μιά ώρα, τόση θα ήταν και η διάρκεια διέλευσης των εικόνων απο τον τόπο της μάχης.

Κίνηση των εικόνων και ήχων
ενός γεγονότος γύρω απο την γη
και κάθετα προς την κίνηση
περιστροφής της γης

Εάν ένα γεγονός συνέβη στο βόρειο ημισφαίριο της γης τότε οι εικόνες του γεγονότος που ταξιδεύουν με τον χρόνο ανέρχονται προς την ατμόσφαιρα σε ύψος 1.800 μέτρα, διαθλώνται προς τον Νότο και κινούνται στο ύψος αυτό με πλάτος στον κυματισμό του χρόνου όσο και η έκταση του εδάφους που έγινε το γεγονός. 

πχ γίνεται μάχη έκτασης 500 μέτρων. Τόση θα είναι και η έκταση των εικόνων στον κυματισμό του χρόνου. Φθάνοντας στον Νότο διαθλόμενος εισέρχεται απο αυτόν και εξέρχονται απο τον Βορράν ακολουθώντας πάντα αυτήν την κίνηση.

Εάν ο χώρος που έγινε το συμβάν είναι μικρός, τότε και το πλάτος των εικόνων στον κυματισμό του χρόνου θα είναι μικρό. πχ [(εάν)] ενός βίαιου θανάτου η έκταση του χώρου είναι 25 μέτρα, τόση θα είναι και η έκταση εγγραφής στον χρόνο. 

Εάν το γεγονός έχει γίνει στο νότιο ημισφαίριο, τόσο η διάθλαση θα γίνει προς Βορρά και [(οι εικόνες)] θα ακολουθούν την ίδια κίνηση, όπου διαθλόμενες θα εισέλθουν απο τον Βορρά και θα εξέλθουν απο τον Νότο.

Η ταχύτητα είναι κάπου 740 μέτρα ανα δευτερόλεπτο και αν φανταστούμε την γη ακίνητη, θα διέλθουν απο το σημείο της γένεσης οκτώ φορές το 24ωρο.

Ο ήχος κινείται με διαφορετικό πλάτος στον κυματισμό του χρόνου. Κατά την γένεση εκτείνεται σε αρκετό πλάτος που είναι ανάλογο με την ένταση.

Ανέρχεται προς την ατμόσφαιρα 700 μέτρα περίπου. Κατόπιν διαθλάται προς Βορρά, εάν η γένεσή του βρίσκεται στο νότιο ημισφαίριο και προς Νότο, εάν βρίσκεται στο Βόρειο.

Εισέρχεται διαθλόμενος απο Βορρά ή Νότο, ανάλογα σε ποιό ημισφαίριο έγινε, με σμίκρυνση του πλάτους σε επτά μέτρα και εξέρχεται απο Βορρά ή Νότο ανάλογα με την κίνησή του.

Λόγω, όμως, της περιστροφής της γης γύρω απο τον άξονά της σε 24 ώρες, η επαναφορά των εικόνων στην μαγνητοταινία του χρόνου απο την μαγνητοταινία εγγραφής του χώρου γίνεται κάθε 24 ώρες γιατι η κίνηση των εικόνων ακολουθεί κάθετη κίνηση ως προς την περιστροφή της γης, Βορρά προς Νότο ή Νότο προς Βορρά.

Όπως διαπιστώνουμε οι εικόνες και ο ήχος ενός συμβάντος κινούνται μόνον στο μισό ημισφαίριο, δηλαδή στο ημισφαίριο όπου έγιναν (δυτικό ή ανατολικό). 

Τις εικόνες ενός συμβάντος ο χρόνος κινούμενος προς τον έξω της γης χώρο και πριν διαθλαστεί τις ανατυπώνει σε δύο, όπου η μία ανατύπωση διαθλάται και κινείται όπως είπαμε γύρω απο την γη και η άλλη ταξιδεύει προς το διάστημα με ταχύτητα που είναι μικρότερη της ταχύτητας του φωτός κατά 16.000 χλμ (284.000 χλμ).

Η λάμψη απο την σχάση της βόμβας ακολουθεί κίνηση καμπυλοειδή προς το διάστημα με την ταχύτητα του φωτός. 

Εγγραφή εικόνων και ήχων 
στον τόπο γένεσής τους

Κάθε κραυγή πόνου, λύπης, βοήθειας, οργής, θανάτου, καταγράφεται στον χώρο (πέτρες, ξύλα, χώμα) και σ' ό,τι υπάρχει γύρω απ' αυτόν.

Οι μεν κραυγές σε λιγότερο βάθος, οι δε εικόνες σε πάρα πολύ μεγάλο βάθος. Στο χώμα του χώρου που έγινε ο ξυλοδαρμός και ο θάνατος, οι σπαρακτικές φωνές ή πιο συγκεκριμένα οι κυματισμοί του ήχου των σπαρακτικών φωνών του θύματος, έχουν γραφεί με μεγάλη συνοχή.

Για το λόγο αυτό σε όσα άτομα έχουν τις ιδιότητες ραδιαισθητικού ψυχομέτρου και της διαίσθησης σε εικόνες [(ΔιΌρασης)], είναι πολύ ευδιάκριτα τα γεγονότα αυτά. 

Εάν σκάψουμε το χώμα και το διασκορπίσουμε χάνει την μεγάλη συνοχή του ήχου που κατέγραψε ο χρόνος και η σύλληψη αυτών είναι πολύ ασθενική. Το γεγονός, όμως, που ταξιδεύει με τον χρόνο παραμένει αναλλοίωτο.

Την αόρατη αυτήν ακτινοβολία -παλμοδόνηση- μόνον τα πολύ ευαίσθητα άτομα συλλαμβάνουν και βλέπουν (εφ' όσον βέβαια τμήμα του εγκεφάλου που βρίσκεται σε αδράνεια αρχίσει να λειτουργεί).

Μέσα σ' αυτήν είναι γραμμένη η ιστορία του ατόμου ή των ατόμων και κάθε γεγονότος του χώρου σε διαφορετικές χρονικές περιόδους.

Δηλαδή μέσα σ' ένα αντικείμενο κείμηλιο πχ δαχτυλίδι που η κάθε γιαγιά ή παππούς παραδίδει στον εγγονό, είναι γραμμένη όχι μόνο η ιστορία του πρώτου ατόμου που το πρωτοφόρεσε, αλλά και όλων των άλλων.

Επίσης, και στο χώμα του δαπέδου και στους τοίχους του σπιτιού είναι γραμμένες οι ιστορίες, οι ηλικίες, τα γένη, τα πρόσωπα, το χρώμα, τα άτομα της οικογένειας, κάθε οικογένειας ή οικογενειών που έζησαν σ' αυτό. Ακόμη και οι συνομιλίες τους, οι καυγάδες τους, τα κλάματά τους, οι χαρές τους, οι λύπες τους, οι θάνατοι κλπ.

Ο χώρος μέσα στον οποίο βρισκόμαστε μας αποκαλύπτει και μας διηγείται γεγονότα που συνέβησαν στο πέρασμα του χρόνου εδώ και πολλά μα πάρα πολλά χρόνια απο σήμερα.

Πώς γίνεται αυτό; Είναι δυνατόν να μας μιλούν οι πέτρες, το χώμα; Ναι, είναι δυνατόν!

Καθετί που αγγίζουμε αφήνουμε πάνω του κάτι που μας συνδέει με τον τόπο και τον χρόνο, με πρόσωπα και πράγματα και μπορεί μ' αυτό ν' αναπαρασταθεί το πρόσωπο, ο χαρακτήρας, το περιβάλλον σε οποιαδήποτε απόσταση και εποχή αν ανήκει.

Το παρελθόν βρίσκεται στο παρόν. Ζει μέσα σ' αυτό έτσι ώστε ο παρατηρητής να μπορεί να το περιγράψει σαν να ήταν παρών την στιγμή που έγινε. Δεν μπορείτε να παίξετε, να κάνετε γυμναστική, να χορέψετε, να κουνήσει ο αέρας τα μαλλιά του κεφαλιού σας, χωρίς ν' αποτυπωθεί το γεγονός αυτό για τις ερχόμενες γενιές.

Ο τοίχος του σπιτιού σας, τα τζάμια των παραθύρων, το χώμα, οι πέτρες του δρόμου κρατούν κάθε εικόνα και την διατηρούν ανέπαφη στο πέρασμα του χρόνου. Δεν αποτυπώνονται μονάχα οι εικόνες αλλά και τα συναισθήματα, το περιβάλλον, η οικογένεια, τα πάντα ενός ατόμου. Κάθε αντικείμενο φέρει χαραγμένη μέσα του την ιστορία του και την ιστορία του έξω της γης χώρου.

Δεν μπορείς να βγάλεις φωνές σπαρακτικές πόνου, λύπης, οργής, βοήθειας, θανάτου και να μην καταγραφούν στον χρόνο και απο τον χρόνο στον χώρο. 

Ο χρόνος θα καταγράψει στον χώρο την εικόνα του πόνου σου, τις σπαρακτικές φωνές σου [(μακριά απο 'μας)] και στην συνέχεια ταξιδεύοντας μέσα στον χώρο θα φέρνει μαζί του την εγγραφή των φωνών σου.

Δεν μπορείς να βασανίζεις και να σκοτώνεις κάποιον και οι σπαρακτικές φωνές του να μην καταγράφονται στο χώρο αυτό του εγκλήματος απο τον χρόνο και μάλιστα πολύ έντονα.

Όσα συμβαίνουν γύρω μας, ό,τι κάνουμε στο πέρασμά μας καταγράφονται μέσα στην ανεξάντλητη ταινία του χωρο-χρόνου και τίποτε δεν χάνεται.

Όλα καταγράφονται στην τεράστια μαγνητοταινία της φύσης χώμα, πέτρες και δέντρα μαγνητοφωνούν στην απέραντη μνήμη τους με λεπτομέρεια καθετί που συμβαίνει στο χώρο και στο χρόνο. Τα δέντρα ως ζωντανοί οργανισμοί χαίρονται, συμπάσχουν και συμπονούν με τον άνθρωπο που ζει κοντά τους. 

Προσφέρουν την βοήθειά τους με τον τρόπο τους, χωρίς εμείς να το συνειδητοποιούμε. Ως ζωντανοί οργανισμοί καταγράφουν στην μνήμη τους όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω τους.

Έτσι τα δέντρα με μακρά ζωή αποτελούν ένα βιβλίο ιστορίας του τόπου τους. Εάν αγγίξεις το δέντρο και αρχίσεις να ζητάς με όλη την δύναμή σου, με όλη την ψυχή σου την βοήθειά του θα σου την δώσει. Επίσης θα σου δώσει την ηλικία του.

Ο εγκέφαλός σου με την συνεργασία του δέντρου θα σου την προσδιορίσει επακριβώς. Και όχι μόνον τούτο, αλλά θα σου διηγείται γεγονότα που συνέβησαν γύρω του.

Τα γεγονότα που κρύβουν πόνο, βία και θάνατο καταγράφονται πιο βαθιά στην μνήμη τους. Επίσης σαν κινηματογραφική μηχανή φωτογραφίζουν και αποθηκεύουν στην μνήμη τους όλες τις σκηνές των γεγονότων.

Ο χρόνος είναι εκείνος που εγγράφει ό,τι γίνεται γύρω μας, ό,τι γίνεται και [(στον)] πέρα απο την γη χώρο. Όπου περνά ο χρόνος εγγράφει, χωρίς να παραλείπει τίποτα απο τα συμβαίνοντα στο χώρο. Τρέχει τρέχει και όλο εγγράφει και θα εγγράφει έως ότου επέλθει το πλήρωμα αυτού.

Εγγράφει όλα όσα έγιναν εκείνην την στιγμή στην μαγνητοταινία του ή καλύτερα στον κυματισμό του και ταυτόχρονα στο χώρο που συντελέστηκε (χώμα, πέτρες, αντικείμενα, δέντρα, κλπ).

Κατόπιν σφραγίζει σ' αυτά την ακριβή ημερομηνία και ώρα και συνεχίζει το ταξίδι του με τα γεγονότα στον χώρο. Η εγγραφή κάθε γεγονότος απο τον χρόνο γίνεται μόνον στον χώρο που έγινε το γεγονός και όχι σ' όλο τον χώρο τον οποίο διέρχεται ο χρόνος φέρνοντας μαζί του το γεγονός. 

Η έκρηξη της βόμβας που έγινε σε τμήμα χώρου δημιούργησε βίαιες αναστατώσεις στον αρμονικό κυματισμό ή κραδασμό του χώρου καθώς και στον χρόνο. Οι κραδασμοί αυτοί εισχωρήσανε και εμποτίσανε το χώμα, τις πέτρες, και ό,τι άλλο υπήρχε γύρω, δηλαδή εγγραφήκανε πάνω στην ταινία της ύλης και σφραγιστήκανε απο τον χρόνο. 

Με την έκρηξη της βόμβας γίνανε πολλά: ανασκαφή της επιφάνειας του χώματος, εκτινάξεις χωμάτων και λίθων, κόψιμο δέντρων κλπ. Ακόμη μπορούσε να έχουν γίνει τραυματισμοί και θάνατοι ανθρώπων ή ζώων, οπότε θα είχαμε πόνους, κλάματα, βογκητά τραυματισμένων, κλπ. Επίσης, ισχυρός ήχος (κρότος) απο την σχάση της βόμβας και λάμψη. Όλα αυτά έγιναν μέσα σ' ορισμένη διάρκεια χρόνου.

Στην διάρκεια, λοιπόν, αυτήν ο χρόνος κατέγραψε όλα τα συμβαίνοντα στην τοποθεσία, μάλιστα με μεγαλύτερη συνοχή στο τμήμα της γης όπου έγινε η έκρηξη. Εγγραφήκανε η εικόνα της ανασκαφής του εδάφους, η εκτίναξη των λίθων, των χωμάτων, το κόψιμο των δέντρων, οι θάνατοι, εάν είχαμε, ο πόνος και τα βογκητά των τραυματισμένων, η λάμψη και ο ήχος απο την έκρηξη της βόμβας.

Όλα αυτά είναι εικόνες και σαν εικόνες είναι φως, κυματισμός, παλμοδόνηση, κραδασμός. Τους κραδασμούς αυτούς τους πήρε ο χρόνος τους κατέγραψε με την τρομερή δύναμή του σ' όλα τα υλικά υπάρχοντα πράγματα της τοποθεσίας και στην συνέχεια πήρε μαζί του όλες αυτές τις εικόνες και τους ήχους και ταξιδεύει στον χώρο με τις διάφορες ταχύτητες μόνο κατά την ώρα γένεσής τους.

Οι κυματισμοί του ήχου με την ταχύτητα του ήχου (340 μ/δευτ), οι εικόνες με διάφορη ταχύτητα.

Οι εικόνες αυτές παραμένουν αναλλοίωτες και άφθαρτες στην εγγραφή του χρόνου. Δεν αλλοιώνονται, ούτε φθείρονται. Ταξιδεύουν με διάφορες ταχύτητες σε κυκλική και καμπυλοειδή τροχιά. 

Περιφέρονται όπως ο χρόνος γύρω απο την γη, με κίνηση απο Βορρά προς Νότο και απο Νότο προς Βορρά, δηλαδή μεσημβρινή. 

Περιφέρονται γύρω απο τον Ήλιο.

Περιφέρονται γύρω απο το κέντρο του Γαλαξία μας, καθώς και γύρω απο το κέντρο του Σύμπαντος. 

Δηλαδή μιά εγγραφή στον χρόνο κάποιου γεγονότος σε τοποθεσία της γης επιστρέφει στην ίδια τοποθεσία της επιφάνειας της γης μετά απο πλήρη περιστροφή της.

Επίσης κινείται με την ταχύτητα της γης γύρω απο τον Ήλιο όπου επιστρέφει στο ίδιο σημείο μετά απο ένα έτος και την ίδια ώρα. 

Άλλη κίνηση του χρόνου έχουμε γύρω απο τον Γαλαξία μας και τελευταία γύρω απο το κέντρο περιστροφής του Σύμπαντος.

Όλες αυτές οι κινήσεις είναι καμπυλοειδείς.

Έστω μιά μάχη ή ναυμαχία που έγινε σε τοποθεσία της γης στις 10 Ιουλίου και ώρα 6:00 πμ. Ο χρόνος με την εγγραφή της μάχης ή της ναυμαχίας θα είναι στο χώρο αυτό ξανά στις 10 Ιουλίου και ώρα 6:00 πμ του επόμενου έτους.

Όταν, λοιπόν, η εγγραφή του χρόνου διέλθει ξανά απο το σημείο στο οποίο είναι γραμμένες στο χώρο οι εικόνες της μάχης ή ναυμαχίας, τότε γίνονται και πάλι αυτές οι εικόνες εμφανείς. Ακόμη για ορισμένα χρόνια ακούγονται η κλαγγή των όπλων, οι φωνές, τα βογκητά των τραυματιών!

Ο ήχος στην ταινία του χρόνου παραμένει πάντα. Στον χώρο, όμως, μετά 200 έτη αρχίζει να εξασθενεί και σιγά σιγά γίνεται πολύ ασθενικός και δεν ακούγεται. Τα άτομα που συλλαμβάνουν τους ήχους αυτούς είναι πολύ ευαίσθητα και συλλαμβάνουν προπάντων τον ήχο απο την μαγνητοταινία του χρόνου.

Με την κίνηση αυτή του χρόνου δίνεται εξήγηση σ' ορισμένα φαινόμενα. Ακούμε πολλές φορές απο διάφορα άτομα να διηγούνται ιστορίες τοποθεσιών.

Οτι σ' ορισμένες τοποθεσίες που έχουν θανατωθεί άνθρωποι βίαια και με βασανιστήρια, ακούγονται οι φωνές και τα βογκητά των ανθρώπων αυτών, ή ακούνε τις φωνές και την κλαγγή των όπλων και βλέπουν εικόνες της μάχης.

Πότε, όμως, γίνεται αυτό; Αυτό γίνεται όταν βρεθούμε στο χώρο την ίδια ώρα που έγινε το φονικό ή την ίδια ημερομηνία και ώρα του έτους που έγινε η μάχη, δηλαδή την ακριβή ώρα της τέλεσης των γεγονότων. Γιατί, όμως, τότε κι όχι πάντοτε;

Όπως είπαμε ο χρόνος αφού κατέγραψε όλα όσα έγιναν στον χώρο (ύλη) της τοποθεσίας δηλαδή στο χώμα, στις πέτρες, στα ξύλα, κλπ πήρε μαζί του όλα αυτά τα συμβαίνοντα και ταξιδεύει στο χώρο με αυτά. Λόγω, όμως, της κυκλικής κίνησης που ακολουθεί επιστρέφει στον χώρο αυτό την ίδια ώρα του 24ώρου και την ίδια ημερομηνία (περιστροφή της γης γύρω απο τον άξονά της και γύρω απο τον ήλιο). Τότε οι εικόνες και ο ήχος (παλμοδονήσεις) ενισχύονται με την εγγραφή που φέρνει ο χρόνος.

Η συνοχή τους αυξάνει και έχουμε τις εικόνες πιο ζωηρές και τον ήχο πιο δυνατό στην εγγραφή. Για τον λόγο αυτό τα μάτια μας βλέπουν και τα αυτιά μας ακούν αυτά που συνέβησαν πριν απο πολλά χρόνια.

Αυτά όμως, τα γεγονότα -εικόνες, κλαγγή όπλων, φωνές- με τα χρόνια εξασθενούν στον χώρο. Πρώτα εξασθενούν οι ήχοι (φωνές, κλαγγή όπλων, βογκητά). Γιατί όμως; Όπως είπαμε, την στιγμή που έγινε η μάχη ή η έκρηξη της βόμβας, ο χρόνος κατέγραψε τους κραδασμούς του ήχου πάνω στο χώμα, στις πέτρες, κλπ σε κάποιο βάθος. Ο ήχος εγγράφεται σε ορισμένο βάθος.

Η αλλοίωση του χώματος, η ανασκαφή και μεταφορά μέρους αυτού μειώνουν την συνοχή της εγγραφής του και έτσι εξασθενεί η εγγραφή του ήχου [(πάντα στον χώρο, επί υλικού)]. Ακόμη και με την ενίσχυση της εγγραφής του χρόνου το ανθρώπινο αυτί δεν τους συλλαμβάνει. Έτσι εξηγείται γιατι μετά απο χρόνια σε τοποθεσία που ακουγόταν κάτι τέτοιο χάθηκε.

Οι εικόνες, όμως, μένουν πιο ισχυρές λόγω του βάθους της εγγραφής τους [(στον χώρο)]. Εφ' όσον μάλιστα ισχυροποιηθούν απο την εγγραφή του χρόνου, γίνονται αρκετά εμφανείς.

Όταν εξασθενήσουν κι αυτές στο χώρο, δεν γίνονται αντιληπτές απ' όλους παρά μόνο απο τα πολύ ευαίσθητα άτομα (ψυχομέτρες).

Ό,τι εγγράφεται στην ύλη, στην μνήμη των ανθρώπων, των ζώων, των φυτών, εγγράφεται απο τον χρόνο. Χωρίς τον χρόνο δεν γίνεται καμμία εγγραφή, ούτε νοείται χώρος χωρίς τον χρόνο ή χρόνος χωρίς τον χώρο. Τα δύο αυτά είναι ταυτόσημα, συνυπάρχουν. Μεγαλώνει ο χώρος, μεγαλώνει και ο χρόνος. Συμπτύσσεται ο χρόνος, συμπτύσσεται ο χώρος.

[(σχόλιο κοινοποιητού: βέβαια στο "εδώ" σύμπαν ύλης (πυκνού Αιθέρος) ο χρόνος είναι συγκεκριμένος, υποβαθμισμένος. υπάρχουν και άλλοι χρόνοι δηλ αιωνιότητες. Αιών. ήτοι το αιθερικό αντίστοιχο του "χρόνου".)]

Στην μαγνητοταινία, αναγνώστες μου, όπου έχουμε γράψει το τραγούδι μας, την ομιλία μας, η τεχνική [(αυτή)] μας έχει δώσει τον τρόπο μετά την μαγνητοφώνηση να ξανακούμε όσα γράψαμε στην ταινία. Το ίδιο συμβαίνει και με την φωτογραφική μηχανή.

Όμως το μέσο αναμετάδοσης απο την μαγνητοταινία της φύσης, η επιστήμη δεν μας το έδωσε ακόμη. Δεν μας έδωσε την μηχανή που θα ακούμε και θα βλέπουμε τα γεγονότα των περασμένων χρόνων. Ποιός ξέρει, μπορεί κάποια ημέρα ο κόσμος να έχει και την μηχανή αυτή.

Ο Δημιουργός, όμως αναγνώστες μου, έδωσε την μηχανή αυτή με την οποία διαβάζονται απο την μαγνητοταινία της φύσης τα γεγονότα του χώρου-χρόνου. Η μηχανή αυτή είναι ο άνθρωπος.

Όταν ο άνθρωπος καταφέρνει να βρει το κουμπί που θα θέσει σε λειτουργία τον εγκέφαλό του, θα συλλαμβάνει τα περασμένα [(και μέλλοντα)]. Θα βλέπει και θα μαθαίνει όλα τα γεγονότα που συνέβησαν όχι μόνο σε μιά ορισμένη τοποθεσία αλλά πιο πέρα και απο τον χώρο μας.

Έτσι, λοιπον, γυρίζοντας κατάλληλα την βελόνα μέσα στο χρόνο και στον χώρο θα συλλαμβάνουμε τα γεγονότα της εκάστοτε εποχής.

Ίσως να μην γίνομαι αντιληπτός απο μερικούς και να παρεξηγηθώ. Όμως η αλήθεια είναι αυτή, αναγνώστες μου, και πολλοί άνθρωποι μπορούν να την ζουν αν βρουν το κατάλληλο κουμπί του εγκεφάλου.

[(Ταξιάρχης Τσιόγκας)]

Δια την κοινοποίησιν
και τον εντός [( )] σχολιασμόν,
Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς  
✩☿Z =))=IΦI=((= S☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿Z =))=IΦI=((= S☿✩


(Υ.Γ.: παρακαλούνται οι αντιγραφείς 
να παραπέμπουν στην σελίδα 
που βρίσκουν κάθε κείμενο
διότι γίνονται ανανεώσεις)

2 σχόλια:

  1. Έχουν μεγάλη σημασία οι πληροφορίες αυτές διότι είναι εμπειρικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε μου πόσα ακόμη έχει να μας μάθει αυτός ο άνθρωπος.Αυτό το κείμενο πρέπει να είναι από το πρώτο του βιβλίο. Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε, ρωτήστε, προτείνετε: